Friday, March 18, 2011

LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal

semakin hari, semakin rajin aku nak wat ENTRY ni.. haha.. best la pulokk :p

tgk pd tajuk aku ni "LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal" ..
so, dah semestinye la kan aku cite psl Lat ni ..

ce cite .. ce cite .. huhu

begini kisahnye....
hari Rabu (16/3/11) mlm, tibe2 je jari ni nak tekan channel 105 (Prima)..
then, ade la cite psl The Making Of LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal ..
aku pun tgk la.. tgk pnye tgk ... aik, mcm best plak kn cite ni.. huhu..
hati memberontak nak tgk sgt2.. haha.. over k!
trus aku msg along aku (nuar) [1 fmly kami geng teater] ...
"along, jom tgk cite LAT.." then, along aku reply "jom2.. sape je lg yg nak gi tgk ni?" ...
aku ckp la "ida sorg je kot nk gi tgk, yg lain tak nak.. so, kite bdua jela pi"..
along reply "Ok!"

then, keesokkan hari nye (Khamis 17/3/11)..
along trus servey kat internet thru online..
along msg, dia kate "ala, seat jauh2 laa.. :( "
aku reply blk, "erm.. xpela long, bole jela, asalkn dpt tgk!! haha"
along msg :: "Paid.. Grand Circle.. Seat J-01 & J-28"
wahhh, seronok btol kalau dh dpt tiket kann.. hee
nasib baik ade kosong lagi skit kann...
tapi kesian laa, seat ktorg jauh2.. sorg hujung sebelah kanan, sorg lagi hujung sebelah kiri..

lps2 keje kul 5.30pm, balik2 trus mandi n pkai baju trus utk ke Istana Budaya..
hahaha, excited kot..!! lagi2 ber'couple' dgn abg aku..
ngeh3x :D

dh lps dinner dgn 1 fmly, kul 8pm ktorg kuar dr umah..
(ermm.. sedihnye tak dpt tgk cite KOREA!!!)
huhu, takpe la kan.. tgk ulangan jela ari Ahad.. hehe

kul 8.15pm dh smpai Istana Budaya .. wuuu, penuh dah kot parking ..
adeh .. last2 parking kat Galeri .. huhu .. jauh skit la kena jln kaki ..
masuk2 je dlm IB, wahhh, cantik nyeee.. (jakon mcm 1st time masuk.. pdhal dh masuk byk kali..)
hehehehe..

then, kul 8.30 pm bermula lah teater LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal ..


Kampung Boy

Lat (kanan skali) & rakan2 belajar melukis !

Lat sekeluarga pindah ke Pekan

dlm kelas Mrs Hiew ( Do What You Love & Love What You Do )

Lat x biase dgn keadaan di Pekan

jmpa kwn baru kat Pekan (Frankie)

kerja di NSTP ( Lat & Samad Said)

ketika bapa Lat meninggal dunia ..

jmpa awek .. (Faezah bini Lat)

ngorat time.. hehe :p

sesudah smpai di Kota London.. ( mcm btol2 je kan sejuk tu, sbb ade salji tipu :p )

di Kota London .. (haha, best kot ade Frankie ni..)

lalalalalalala

Pekan Boy ... (Frankie)

Ending ( Lat sekeluarga happy dpt balik ke Kampung!! )



Inilah Lat yg sebenarnya (Mohd Nor Khalid)

Awie melakonkan watak sbg Lat ..

LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal (best!)

p/s: kpd sesape yg blom beli tiket cite LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal, better pegi beli / booked tiket skrg .. rugi sape yg x tgk !! hee

LAT Kampung Boy Sebuah Muzikal
16 Mac 2011 - 5 April 2011

2 comments:

  1. ewwwww.....teater!!!:)..

    pic kopi teh eh derr??haha..

    eh.anda d tag...sile la kunjungi blog sy eh.:)

    ReplyDelete
  2. yelaa.. kopi teh aje yg mampu laa..
    lupe nk kabor kat atas tu.. ahaha..

    jap lerr.. tgh mncari gmbo yg sempoi..
    hehe

    ReplyDelete